mandag den 30. august 2010

Nice & Nasty ;-)

Velkommen til Mr. Nastyguy er ikke et farvel til Mr. Niceguy ;-)

Der hører en forpligtelse med til et godt parforhold og det er at det hele tiden skal være i bevægelse, skal udvikle sig, blive større, bredere og dybere.

Den samme forpligtelse har man som partner overfor hinanden.

Men forpligtelsen overfor en selv er mindst lige så stor. Man skal passe på ikke at smelte sammen, ikke at udvikle en alt for stor og dominerende fælles personlighed og efterhånden få udjævnet de kønslige forskelle som danner gnisterne og lynene imellem et par.

Lige så vigtig det er at Q bevarer og udvikler sine feminine sider og behov, lige så vigtigt er det, at jeg også graver dybt i mig selv for at finde min indre maskulinitet frem og udvikler den. For at blive mere mand. For at blive mere mig. For at blive den mand jeg er dybest set og inderst inde. Jeg skal stå ved mig selv for at kunne give mig selv til hende, med hud og hår. Hun har fortjent at få det hele - hverken mere eller mindre.

Jeg skal turde være mig selv, være mere nasty og lidt mindre nice !

Som tiden går så udvikles tankebaner og handlemønstre i forhold til hvordan man agerer overfor andre mennesker. Dette gælder også i sexlivet. Man kan komme ind i et velment og helhjertet forsøg på at være hinandens støtter og i vores stressede hverdag glemme, at vi ikke er af samme køn og at vores roller derfor skal være forskellige.

Det er sundt at foretage et personlighedstjek af sig selv en gang imellem og finde ud af om man er fuldstændig ærlig overfor sig selv. Og jeg må erkende at jeg nok har udviklet for meget på mine feminine sider i forhold til mine maskuline sider i de sidste mange år.

Men det ændrer jeg nu, jeg udvikler mig og det fik hun at mærke da hun gik i bad i formiddag. For jeg fandt en nøgle, gik ind i badeværelset, låste døren og tog hende op ad væggen til brusenichen og det var frækt og vildt. Rigtig lækker sex for os begge to.

Jeg er hendes mand og hun er min kvinde og vores sexliv skal være både nice & nasty ;-)

Happy Valentine`s Night - hun har fået blomster, chokolade og søde ord og jeg har også fået gaver og et kærlighedsdigt. Men der venter endnu en gave til min kære lidt senere i aften ;-)

NEON M

NB! Og M står for MAND !

Ingen kommentarer: