mandag den 30. august 2010

En uge med sex.....

Opdateret 21-02-2009 23:39

I aftes brugte vi tiden skønt og dejligt, mødtes efter en travl uge til en lækker middag hjemme i køkkenet og brugte lang tid på at tale, grine, være alvorlige, være sjove, hygge os med hinanden og bagefter nyde hinandens gøren og laden i huset. Dejligt med en hel aften i hinandens selskab.

M var lidt præget af at han skulle rejse tidligt i morges og være væk i flere dage og der var nogle praktikske tind der skulle klares og vi havde absolut også lyst til at nyde hinanden så vi fandt projektoren frem og stillede den op bag ved dobbelt sengen og gik i seng sammen med flere absolut frække kvinder og skønne frække mænd der udfoldede sig på bagvæggen bag vores dobbeltseng. Vi havde skøn, frækt og dejligt sex hvor vi suttede, slikkede, kyssede, elskede, kneppede og udfoldede os på alle mulige måder, fordybede os i hinanden mens vi samtidig nød de andres stønnen og bevægelser i baggrunden.

Og bagefter faldt vi i søvn fuldstændig mætte og trætte men alligevel med en stor lyst til mere. Så skønt at vågne i morges ved at en nybadet, dejlig duftende M stillede en kop kaffe på sengekanten og bagefter kravlede nøgen ind under dynen til mig for at nyde morgenstille elskov og for at få sagt ordentligt farvel.

Jeg er kravlet under dynen, har taget den bærbare og et glas rødvin med i seng og kan stadig fornemme duften af aftenen og morgenens dejlige frække oplevelser mens jeg skriver og surfer lidt rundt på nettet. Jeg glæder mig allerede til næste gang han ligger ved siden af mig og hvor jeg kan putte mig ind til ham igen.

Jeg ligger også og tænker på det fantastiske sexliv som jeg synes vi har og vender tankerne tilbage på de oplevelser vi har haft i løbet af ugen. Men dem vender jeg tilbage til senere når jeg er blevet færdig med Arne Dahl, der ligger i M´s halvdel af sengen og venter.

Ha en fortsat dejlig aften - og nyd nu kæresten, konen, manden, daten eller hvem i nu bruger jeres lørdag sammen med.

Neon Q

P.s: Arne Dahl er ikke en ny elsker, men en svensk krimiforfatter og ham kan man bestemt heller ikke lade ligge.....

Ingen kommentarer: