mandag den 30. august 2010

Besøg nr. 2 i en swingerklub


For 14 dage siden var vi på en kæresteweekend et sted i Danmark og denne fortælling begynder et par sexlege og billeder længere henne, end det tidligere blogindlæg sluttede

Vi har tidligere været i en swingerklub og den gang var jeg sikker på, at det ikke skulle være sidste gang. Ikke for at dyrke sex med andre, det er ikke målet, men målet er at nyde den frække følelse og fornemmelse det er at dyrke sex blandt andre og mærke at andre har det på samme måde. Nyde at vise min kæreste frem, nyde at andre gør det samme og nyde at gå rundt og være fræk sammen med dem. Og se hvordan andre dyrker sex, blive pirret, inspireret og stimuleret på alle sanser.

Vi havde talt om at vi ville gentage vores succes fra tidligere. Og nu var vi på weekend hvor der var en swingerklub i nærheden. Vi havde på nettet læst at der var introaften for nye par og gæster inden den officielle åbningstid og vi føler os efter et besøg i en swingerklub stadig nye og uerfarne på det felt. '

Så vi tog af sted, fandt langt om længe den diskret placerede klub og ringede på. En frisk pige tog imod os og sagde velkommen. Inde i klubben gik tre andre par rundt på intro. Alt blev vist frem. Jeg tror og fornemmede at alle var en smule generte og utrygge over at være nybegyndere. Vi følte os dog hurtigt connectede til det ene af parrene, dels på grund af deres åbenhed, og dels på grund af deres nysgerrighed. Og jeg håbede at de også kom tilbage senere når klubben åbnede. Efter rundvisningen ville vi ud i byen, have lidt at spise, tale introen igennem og så være klar til at træde ind i swingerklubben som frække, nydelsesfulde mennesker.

Under middagen talte vi om det at være i en swingerklub. Det at chatte med og lede efter kontakter på nettet tager lang tid, rigtig lang tid og det sker måske 1 gang ud af 100 at der findes en kvinde, en mand eller et par man føler sig tiltrukket af og connectet til. Men i en swingerklub vælger man, hvornår man vil bruge tiden på det, ganske som man vælger at gå til dans eller finere madlavning, På en bestemt ugedag, med mennesker der har den samme interesse som en selv, sex med egen partner, sex med andre par, være en ekstra mand eller en ekstra kvinde, eller blot være nydende og nysgerrig på stemningen. Et slags levende frækt erotisk univers med mulighed for at bruge alle sanser. Her ser man med det samme hinanden an og kan sige til og fra. Vi talte også om, under middagen, at tage imod og afprøve de muligheder der evt. måtte byde sig. De mennesker vi havde set under introen var frække, lækre og sympatiske, så skulle det prøves med nogen andre var her absolut en mulighed.

Vi vendte tilbage til swingerklubben efter middagen, de andre par var også vendt tilbage og derudover et par, der ikke havde været der til introen.

Jeg skiftede til det frække swingerdress, følte mig fræk og flot. M havde det obligatoriske mandeoutfit på, et par lækre boxers. Vi tog hinanden i hånden, gik ind og sagde hej til de andre. Vi gik rundt og fornemmede stemningen, kunne høre støn og lyde og fornemme at der var flere par der havde sex. Vi trådte ind i et rum hvor der lå et par som bød os nærmere, men vi holdt os diskret tilbage og kiggede på dem. Vi gik ind i massagerummet, M kravlede op på briksen, tog sine shorts af og jeg fandt olien frem. Hælder en stor sjat olie ud mellem mine hænder og varmer den igen. Rigeligt med olie til at fordele rundt på hans skuldre og nedover ryggen. Jeg lader hænderne arbejde med olien, med skuldrene og lader dem glide ned over lænden. Jeg masserer og nyder at stryge hver en del af hans krop med mine fingre. Jeg smører lårene ind, lader fingrene glide ned mellem hans lår, ned på bagsiden af nosserne, finder mere olie, kan fornemme at han slapper af og nyder det. Jeg beder ham vende sig om, finder mere olie. Starter ved halsen og lader fingrene arbejde sig ned over brystkassen, Går op på den ene side og arbejder med armen, kommer mere olie på og lader fingrene glide ned over brystkasse og mave, strejfer pikken der ligger halvstiv op af maven. Går over på den anden side og den får samme tur, Afslutter med at strejfe pikken. Jeg går ned til fødderne, finder olien frem og lader hænderne glide op af benet, afslutter på indersiden af låret og massere pungen og roden godt. Det andet ben får samme tur. Jeg stiller mig på siden og ser godt ud af øjenkrogen at der står et par og kigger. Jeg tager mere olie, tager et godt greb om pikken og massere den godt, længe op og ned. Den står stiv og strunk og parret bliver stående og betragter. Jeg begynder at massere pikken med mine læber. Leger med den med tungen. Har lyst til at kravle op på den og ride den, men er ikke helt klar over om sex for åben dør er tilladt i massagerummet ;-)

Så efter massageturen går vi ud i opholdsrummet og nyder et glas vin. Smiler til de andre. Bagefter går vi rundt, finder ud af at sætte os i fællesrummet med soferne og den store fællesseng. To andre par kommer til. Det par vi følte os connectede til og det par der havde inviteret os inden for. Vi begynder at tale om det at komme i en swingerklub kontra det at date andre på nettet. Det ene par er et nyt par som os og der er flere lighedspunkter. Blandt andet det at der skal være fokus på at have et godt sexliv og at det kun er os selv som mennesker der kan gøre noget for at det bliver godt, det kommer ikke af sig selv. Det andet par er stamgæster i swingerklubben og mødes kun for at dyrke sex med hinanden. Når man ser os sidde der i sofaerne ser vi forskellige ud, men efterhånden som ordene flyder bliver vi klogere på hinanden og vi nyder at høre de to ”hardcore” fortælle om deres begyndelse som swinger og at de heller ikke var trygge ved det før efter 4-5 besøg. Og det bekræfter os i det vi også har talt om – at selv her kræver det overvejelser og at det ikke er så ligetil ”bare” at tage til en swingerklub for at dyrke sex med andre.

Efter et stykke tid spørger M om jeg vil med og er klar, vi rejser os og går ind i et parrum. Lader gardinerne være og han begynder at slikke min fisse mens jeg leger med hans pik, jeg rider hans pik, godt og længe, bliver taget bagfra og vi fornemmer at der er nogen der kigger , men ved ikke hvem. Vi nyder hinanden, er ikke generte over at der står nogen og ser på, vi slår os løs og nyder det helt og fuldt. Jeg tror samtalen med de andre i sofahjørnet har gjort os tryggere ved dem. Har gjort os friere. Og vi nyder hinanden og ender i en kæmpe orgasme. Og falder hen. Vi ligger stille lidt inden vi begiver os ud i klubben igen.
De andre to par har forladt sofaerne. Vi kigger ind i det dobbelte parrum og der er de to mænd i gang med at slikke deres respektive pigers fisser. Det ser frækt og flot ud, vi ærgrer os lidt over at det ikke var os der lå som det ene par i en synkronslikning, men den oplevelse må vi så have til gode til næste gang. Nu er jeg blevet en lille smule klogere på swingerlivet i en klub. Det er skønt og frækt, men bestemt ikke noget der er nemt at kaste sig ud i. Men det kræver nysgerrighed og afklarethed med sig selv og med sin partner.

Og jeg er glad for at have en at følges med. Ville ikke turde hvis jeg tog af sted som ene kvinde eller hvis jeg var mand der skulle af sted alene – det tror jeg ikke er nemt. I hvert fald ikke de to steder jeg har gæstet.

Jeg vil gerne af sted en tredje gang og glæder mig til at det bliver nemmere med tiden ;-)

Swingerhilsner fra
Neon Q

Ingen kommentarer: